dinsdag 22 maart 2011

blijven gaan!!

I'm on a rolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!
Na mijn eerste modkid ervaring, ben ik ondertussen druk bezig met een volgende, en tussenin nog tijd voor cirkelrokskes!
Ik ben dus de mod kid kimono aan het maken, en ook dit verloopt redleijk goed, ware het niet dat ik een wreed moeilijk groen stofke gekozen heb...alhoewel, veel kiezen was er niet...dit was wat ik hier liggen heb en waar ik het dus mee moest doen...
Ik hoop morgen of donderdag den obi klaar te hebben en dan zien wat ons madam dervan vind hé!
zaterdag was er hier in de kringloopwinkel retrobeurs, dus ben ik uiteraard eens gaan kijken! Voor de echte koopjes was ik natuurlijk grandioos te laat EN mijn madam was mee...maar toch enkele stofjes op de kop getikt en uit een tafelkleed (waar ik bij thuiskomst enkele sigarettengaatjes en een gat in het midden in ontdekte...) toch al een crikelrokje kunnen maken!!!





ikke blij, meisje blij!!!
Maar den oudsten blijft wel met lege handen zitten, den duts...kmoet mij dus dringend nog eens aan iets voor hem wagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten