zondag 15 mei 2011

slecht bezig...

...met bloggen!!!
Ik moet hier duidelijk nog wennen aan het hele blogleven zulle...Dus bij deze geef ik mezelf een ferme schop onder mijn kont en vlieg ik er terug in!!
Gelukkig zat ik op andere vlakken niet (altijd) stil...
Eventjes een samenvatting van mijn drukke bestaan:
Cas werd 1 jaar!!!
Op 13.5 maand brak er eindelijk na maanden in spanning wachten een tandje door bij onze kleine man!! Helaas krijgt hij ze nu allemaal op rij, wat voor heel wat slaaptekort zorgt bij het gezin, maar het gaat over! Zeker weten!
Om nog even verder te gaan over onze mini...aan stappen doet hij nog niet mee, wel aan: kruipen als een snelheidsduivel, klimmen op alles wat maar enkele cms van de grond is zoals: den tripp trapp, van daarop naar de keukentafel en onlangs ontdekte hij ook de vensterbank!!!! Leuk hoor...

Maar ook broer en zus doen hun best en maakten voor de mama een heel schoon presentje voor moederdag: een schoon leelichthouderke van daan en fien zorgde ervoor dat ik met een schone ketting rond mijne nek kan floreren!!
En voor de oma's werd ook geknutseld (aan hun meest favoriete plaatsje in huis tegenwoordig: het old school burotje dat we van de dood gered hebben op school...)

En de papa zorgde voor een topper (die mama uiteraard met zorg had uitgekozen): de babboe!!! Gezellig fietsen vanaf nu, als ik er ooit van overtuigd raak dat zo'n ding niet (ik herhaal niet!!!) kan omkantelen ;-)

En ook ik zat niet stil: vanonder mijn machientje kwamen toch wel enkele leuke creaties gekropen!! En ik broed rustig verder op enkele ideeën die hopelijk ooit (liefst in de nabije toekomst) realiteit zullen worden!
tshirt voor cas

beenwarmerkes

eindelijk een kleed voor mijn eigenste zelve

baggy pants!!

nog baggy pants!!!!
en nu ga ik mezelf in bed schoppen in de hoop dat ik morgen bij het ontwaken verlost ben van de keelpijn die me nu al enkele dagen terroriseert, zodat ik eindelijk terug kan doorgaan met creëren...slaapwel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten