dinsdag 17 mei 2011

stikkerdestik!

Gisteren heb ik geprobeerd door mijn onafgewerkte spullen stapel te geraken...
Niet gelukt helaas, maar wel enkele dingen eindelijk afgewerkt!
het pipi langkousschortje is eindelijk af en werd gepast door model fien (maar zonder foto...)
Eindelijk een laatste cirkelrokje voor fien afgewerkt (lees: door den overlock gedraaid)
En dan wachten nog op mij: de jas voor daan (maar die moet pas echt af zijn tegen de herfst ;-) ) een tas voor mezelf, waar ik nog een bijpassend stofje voor zoek... en dat is het zo ongeveer!
Wat ik dus nog kon doen:
shirtje voor cas gepimpt: men neme een zakdoek van nijntje die hier niet gebruikt wordt (ah ja, papieren zakdoekskes é), men knippe nijn uit en naaie hem op een shirt!
en ook de luiertasjes heb ik aangepast naar een mamanessa versie:




en verder ben ik druk bezig met patroontjes tekenen en knippen! Helaas vind de pols dit niet zo leuk, dus moet ik heel regelmatig pauzes inlassen, wat dan weer goed is voor het aanvullen van deze blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten