zaterdag 25 februari 2012

3

De babyboom is begonnen rondom ons! De geboortekaartjesteller staat momenteel op 3 verse boelekes! Ach, nen mens wordt er zowaar week van!!
Maar...als de mensen eenmaal weten dat je wel eens achter uw naaimasjien duikt en dat er al voorgangers creaties vanonder datzelfde masjien kado kragen, dan weet ondergetekende uiteraard wat gedaan bij zo een babygeluk!
Toen ik een tijdje geleden tijdens het surfen op dit slabbetje uitkwam, wist ik meteen dat dit wel eens menige pakjes zou kunnen vullen...
en zo geschiedde...mijn eerste collectie hangt klaar op een kapstokje en bij elke geboorte kan ik er dus eentje afhalen (en daar dan nog iets leuks bijbedenken...)

Het slabbetje linksboven doe ik kado aan mijn miniman!! Het is er eentje uit toile cirée en met een smossers zoals Cas zal ik niet genoeg hebben aan die ene vrees ik, maar zo'n slab in toile is toch zoooooo handig! Na het eten leg je die op tafel en wanneer je de tafel afveegt, dan veeg je tegelijk de slab en hopsa! klaar voor de volgende maaltijd!!
Maar ik wijk af...terug naar de beebjes...
Baby 1 krijgt straks hoogbezoek van onze bende, dus tijd voor kado nr 1...en omdat de trotse ouders in deze tijd toch al verdrinken in het kadopapier deed ik wat inspiratie op bij deze dame, alleen hier geen naam meer erop wegens tijdgebrek...o ja, de afwerking kon ook wel beter...
Er zit dus een slabbetje en nog iets in dit tasje, maar die foto hou ik nog eventjes voor mij, tot dit pakje bij zijn bestemmeling is!

1 opmerking: