zondag 26 februari 2012

it's a kind of magic...

Ah jeugdsentiment!!!
Mijn lieve mamaaatje maakte mij vroeger een magic pillow toen ik met den atletiek op stage ging...zo had ik een zacht kussentje/dekentje voor op de bus...
En dat kussentje...dat gaat nog mee! Meer zelfs, het is het meest gegeerde sjarsjeke hier bij ons!
Tijd dus voor de mama om er ook eens eentje te maken!!
Ik had geluk en scoorde tijdens de solden een heel schoon dekbedje wat mij heel wat knipwerk bespaarde! Vullen deed ik met een wit fleecedeken dat de naam wit niet meer waardig was samen met een dun laagje fiberfill (of hoe zo'n synthethisch spul ook heet...)
Een uurke achter het masjien en hopla!





En toen kwam ik mijn maakseltje tonen aan de kroost en ik vond mijn meisje in de zetel met "buikpijn"...een half uurke onder het dekentje en tkind was alweer genezen!!!



Magic zeg ik u, zo'n "magic pillow", met helende krachten zowaar!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten