woensdag 2 mei 2012

homemade!

Zaterdag trok ik voor de eerste keer naar een beurs(je) met mijn mamanessakraam!
In Waregem organiseerden ze voor de eerste keer een homemade beurs in het kader van de week van de amateurskunsten. En ik wilde wel eens mijn kans wagen, dus hop! Dozen ingeladen en samen met een vriendin trokken we naar Waregem!
Twas duidelijk voor die mannen ook hun eerste keer, want toen we er toekwamen stond er nog niks klaar op de voorziene plaats...Maar goed, in een rapke wa tafels samengezet en ingepalmd en hopen dat er wat volk kwam opdagen (met het ******weer van de laatste tijd, was dit wel een grote spelbreker...) Maar goed, er kwam volk en zowaar : ik verkocht het een en ander!
Gezellig was het alleszins en het smaakt naar meer! Dus bij deze: zie ik jou zondag anders? In Oudenaarde, alwaar ze ook zoiets organiseren: Homemade Happens beloofd een heel gezellige beurs te worden! En weer of geen weer: tis binnen!!!
En opdat je zondag zeker mijn kraam herkent:


3 opmerkingen:

  1. Ondanks dat *-weer, was ik aanwezig! Bedankt voor 't bere-shirtje. Mijne sloeber staat er beeldig mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, dat ziet er een ferm kraam uit!! veel plezier in oudenaarde!

    BeantwoordenVerwijderen