vrijdag 20 december 2013

simpel kan toch zo schoon zijn!

Ik ben een fan van simpele stofjes, meer bepaald streepkes! En zo een stofje verwerkt in een schoon patroontje, dat geeft hier steevast een winnend kleerkastartikel tot resultaat!
En zo een schoon patroontje, dat is ontgetwijfeld de Charlie!
Toen ik gisteren dus een prachtig streepke zag liggen in den beer, kon ik niet laten hiervan wat mee te nemen, samen met nog enkele andere pareltjes uiteraard. En onder die pareltjes zat ook superleuke jeanstricot...thuis gekomen zag ik in die streepkes en jeans een leuke combi! De oudste had een trui nodig, dus...het charlie patroon werd bovengehaald, stofjes werden geknipt en toen...toen vond ik die 2 stofjes te schoon om eentje ervan steeds te moeten verstoppen...dus ik knipte het truitje dubbel en hoppa! De omkeerbare Charlie is een feit!




2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Vanessa!

    Ik vind dat dus super die jeanstricot... Staat op mijn wenslijstje :-)

    Grtjs
    Sofie (finoxinxfondo.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Staat ook hier op mijn verlanglijstje maar t zal voor volgend jaar zijn vrees ik....

    BeantwoordenVerwijderen