vrijdag 17 januari 2014

Bijna, maar nog niet helemaal!

Ik maakte nog maar eens een kleine satchel, want binnenkort kunnen jullie deze hier komen maken...
En dan, dan moet hij perfect zijn!!! Nu is hij het nog niet helemaal...jongens toch, wat kan het soms zoeken zijn naar goede vlieseline voor een bepaald werkje!
Ik ben wel al redelijk content hoor, maar hier en daar stak ik te zware (S520) vlieseline erin, waardoor het niet altijd even leuk stikken was...
Maar.......het resultaat mag er wel zijn vind ik!!! Komt voor een groot deel door het leuke stofje volgens mij...
De kleine satchel dus, ideaal als ruime handtas met plaats voor vanalles...een gemiddeld leesboek kan er zeker ook in, den ipad ;-) ...






3 opmerkingen:

  1. oh schoon, die zou ik wel willen maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die maakte ik ook al, met stof van de befaamde zweed. ik brak er twee naalden op en durf geen foto's op het net zetten, haha! waar geef jij die les? ik wil precies wel komen als ik jouw resultaten zie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen