maandag 12 mei 2014

een "soft" boekentaske

Een nieuw Belgisch stoffenmerk deed zn intrede in ons naailandje en natuurlijk wou ik deze ook eens van dichtbij zien en voelen...en wauw!! Superleuke prints, heerlijk zacht en aan een heerlijk zacht prijsje...daar kon ik wel iets mee...
Mn mama had nogal snel laten blijken dat ze het roze stofke wel leuk vond, dus ik wist voor wie dit zou zijn...
Ik ben aan de slag gegaan met mijn eigen patroontje, dit van het peutertasje, maar voegde er deze keer voorzakjes aan toe en koos voor een verstelbare schouderriem.
De voering is zowaar een tafekleedstofje uit de zeeman, dat hier wonderschoon bij pastte...
oordeel nu zelf...




en het plaatje werd compleet met dit kaartenhoudertje:



5 opmerkingen:

  1. Mooi supermooi
    ik heb bij jou de workshop gevolgd maar die zakje mmmm vind ik ook superleuk. tips? Karoline.deridder@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zakjes zijn niet zo moeilijk hoor!
    Bij het volgende tasje dat ik maak, zal ik eens een aanvullende tut maken anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij dit boekentasje mooi gemaakt, ik zou ook graag een boekentasje maken voor mijn dochtertje die volgend jaar naar school gaat, is dit moeilijk?

    BeantwoordenVerwijderen