vrijdag 11 juli 2014

restjes verwerken en aan de najaarscollectie beginnen...

Ik moet stoppen met zomerkledij maken...behalve dan misschien nog een pyjama voor de jongens, maar echt...verder zit hun kast vol...bomvol zelfs!
Dus dan begint de zoektocht naar leuke najaarspatroontjes! Ik ben begonnen met een sweatertje voor de jongste...een proefdingske zeg maar. Ik haalde een restje uitljestricot en een lap rode spons uit de kast en flanste de trui in elkaar!
Niet helemaal overtuigd...ik vind de col wat te wijd, maar Cas vind hem duidelijk geslaagd en droeg hem al met dit zalige zomerweertje...Of ik dit modelletje nog zal maken weet ik niet, maar dat er nog truien zullen volgen is een feit, want miniman is behoorlijk gegroeid, dus tegen het najaar zal ik zijn truiencollectie sowieso moeten aanvullen!



 vorige week toonde ik jullie ook al 1 van de setjes die ik voor de oudste maakte...wel deze zit ondertussen in de was, dus kon hij ook de 2de set showen! Een combinatie van een tricot die ik nog had liggen met dezelfde rode spons als het truitje hierboven...werd alweer helemaal goedgekeurd!


En dan nu nog 1 vraagje!!
Ik wil mijn handleiding online gooien, MAAR... ik weet dus langs geen kanten hoe ik op deze blog een word bestand moet toevoegen...iemand die me kan helpen aub???

4 opmerkingen:

  1. Via Dropbox uploaden en dan hier de link zetten naar dat dropboxbestand.
    Leuke restjesverwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt! Die trui valt toch mee, misschien gewoon een hemdje onderaan zodat je geen t-shirt ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi truitje en inderdaad je jongeman straalt van tevredenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, die ondergoedsetjes mogen zeker gezien worden!
    Ik ben nog maar net begonnen met naaien en voorlopig allemaal rokjes voor mijn dochter maar zou ook wel graag zo'n setje maken voor mijn zoontje. Bestaan er daar patronen van?
    Bedankt, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen