zondag 30 augustus 2015

Julia

Een hele tijd geleden, toen het patroontje gelanceerd werd, kocht ik de pdf versie van de Julia sweater van compagny m. Ik had al enkel zalige exemplaartjes zien passeren en moest het patroon gewoon hebben!
Maar toen ging het mis...ik printte het uit, controleerde het controlevakje en stelde vast dat dit langs geen kanten klopte...dus: patroon naar de vergeethoek...tot ik vorige week een sweater wilde maken voor Fien...ik had een prachtig strepenstofje klaarliggen ervoor, maar welk patroon??
En toen viel den euro...ik had toch ooit dat Julia patroontje gekocht??
En ja hoor, na en erg korte zoektocht vond ik al snel wat ik zocht, zwierde het op een USB stick en stuurde manlief voor hij naar het werk vertrok nog snel langs de kopieshop...
Geen foutjes in het controlevakje deze keer, geen knip en plakwerk...gewoon patroontje tekenen, stofje knippen en stikken! En met de handleiding die erbij zit, gaat het sikken erg snel!
Ikke blij, Fien blij!
Aangezien ik nog een restje overhield op het einde haalde ik er nog een snelklaarrokje uit, alweer een patroontje uit de b inspired nummer 5!
De foto's dateren nog van die hondsdolle dagen, dus die moet je er even bij nemen...
Trui: Julia sweater, compagnie M
Rokjes: allebei b inspired nummer 5
Bruin velours: in den beer
Gele strepenstof: stofopzolder






Geen opmerkingen:

Een reactie posten